Sevgiiss canım bende ağır grip atlatıyorum. Kadın doğum doktorum bitkisel takviye verdi ve kulak burun boğaz doktoruna yönlendirdi. Kbb doktoru kan alalım enfeksiyon yoksa bitkisel takviyelerle atlatmaya çalışalım dedi. Cannes’da enfeksiyon çıktığı için bebek için riskli olduğunu söyledi antibiyotik yazdı. Sonuçları kadın doğum doktoruma attım o da gebelikte enfeksiyonu riskli olduğunu ve antibiyotik kullanabileceğimi söyledi. Çok ağır atlatıyorsan bir doktora görün derim