Gulnurrrr Kızlar 20 Kasım gibi düşük yaptım 29 kasım gibi kanamam tamamen bitmiş betam sıfırlanmıştı. Ve 4 gün önce test yaptım pozitif çıktı 23 Aralık beta 515 25 Aralık beta 1322 Bu durumu yaşayanlar var mı ve betam iyi dimi şuan progesteron da 23 Aralıkda 27 çıktı bide bebeğin haftası nasıl hesaplancak bu durumda
yagmurkaya Gulnurrrr Merhaba canım bende aynı durumu yaşadım düşükten hemen sonra hamile kaldım bence degerlerin olması gerektiği gibi yükselmiş iki katı olmuş içini ferah tut
sevglcskn Merhaba,bende boş gebelikten hemen sonra hamile kalmıştım yükselişin bence gayet iyi korkma birkez oldu mu hep olacak diye bişey yok,sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🌸