Progestron kullanıyorum iki defa günlük
Kısalma tekrar yükselirmiki? Mesela iki hafta önce 33 mm idi şuan 28 olmuş tekrar 30 za çıkarmı yani
4 gün hastane de yatdım sancım vardı biraz birde 3 cü sezeryan olacak diye doktorum ekstra dikkatlı olmaya çalışıyor 4 dozda cığer geliştiruci yapıldı sizlerde durum ne