Ben de de 24. Haftada ortaya çıktı. Dr stent takılması gerekir dedi. Bir ay bi bakalım hep sola yat dinlen dedi. Şu an 26. Haftam bitiyor bugüne kadar hep sola yattım ve iyiydim. Bugün birkaç saat bilgisayar başında oturmak gerekti akşamına ağrılarım başladı yine sağ tarafta. Umarım kolaylıkla atlatırız bu süreci 🙏