Hanımlar merhaba bu üçüncü gebeliğin ikinci gebeliğinmin sonlarına doğru varış çıktı bu üçüncü gebeliğinmde ise yaklaşık dördüncü ayından sonra varisleri çıktı doktor da varış çorabı giymemi söylüyor ama ben iki tane farklı denememe rağmen ikisi de beni çok rahatsız etti çok rahatsızım gün içinde hiç giymek istemiyorum bazen giyiyorum bazen çıkartıyorum bir şey olacak diye de çok korkuyorum benim gibi kullanan var mı ya da doktor önerip de almayan var mı gerçekten bu konudan çok yoruldum doktor bir de sabahları uyanır uyanmaz yataktan çıkmadan giyinmemi söyledi ama bu imkansız zaten gece sürekli tuvalete çıkıyorum her tuvalete gittiğimde çıkar aşırı sıkıntı bir şey benim gibi aynı durumu yaşayan var mı