Bumah bu gibi sebeplerden ilaç vermemeniz gerekiyor malesef derdini bulmak gerekiyor muhtemel ya gaz sancısı ya vucudu ağrıyor bu şekilde çoğu insan veriyor sorumlusu da sağlık ocağı hemşireleri ama nasıl biz gazimiz varken ağrı kesici icmiyorsak aynı şekilde bebelere de vermemeliyiz ki calpol ateş dusurucu yani karaciğere de yüklenmiş olur bir de ilerde dirençli ateş durumlarında vucudu ilaca tepki vermez