Momlife_ 13+4 şuan malesef bende çoğu zaman 11-12 civarı kahvaltı yapabiliyorum. 7.30 da kalkıyorum her gün, oğlumun kahvaltısı beslenme hazırlığı onları halledip okula gönderiyorum 8,30 da. sonra kızım uyanıyor o ara ilacımı içiyorum ona kahvaltı yaptırıyorum 1-2 saat sürüyor çünkü zor yiyen bir bebe. Ardından oyun çünkü beni bırakmıyor ikna edip mutfağa kaçabilirsem açlıktan sersem oluyorum zaten ne bulursam yiyorum o yüzden ekmeğin dozunu aşabiliyorum. Yalnız yumurta ve yeşillik her gün yerim