orhismommmmmm Kızlar 12. Haftada kanamam oldu haftada iki kere iğne oluyorum akşamları ilaç yapıyorum vajınadan bu sabah biraz kahverengi leke olmuş bu normal mi yoksa hastaneye gidilmeli mi
popkekkk orhismommmmmm kaç haftalık oldun ? Kahverengi ise eski kanı atıyor olabilirsin. Ben kanama yaşadıktan sonra bir hafta kadar kesilir gibi olup sonrasında kahverengi şekilde geldi doktorum eski içerde kalan kanı atıyorsundur demişti ama muhakkak yine de doktoruna danış hem için rahat etmiş olur
orhismommmmmm popkekkk Suan 14+5 günlüğüz. Kanama. Olduktan sonra bidaha olmamıştı bugün. Böyle peceteye silince. Kahverengi leke gelıyor bi sıkıntı olur mu bilmıyorum
popkekkk orhismommmmmm telaş etme kahverengi kan dediğim gibi içerde kalan eski kanı atıyor olabilirsin kanın rengi kırmızı ve pembemsi olursa sıkıntı oluyormuş ama sen yine de doktoruna görün sonuç olarak hiçbir kanama normal kabul edilmiyor
Edasak Merhaba her lekelenmede Dr gidilmesi gerekir benim doktorum bana o yönde bilgi vermişti bence doktoruna danış