Beyza7811 Kızlar awox marka ile yaptım direk silik çıktı ama ilk idrarla yapmadım pozitif midir sizce bide awox marka güvenilir mi
Melike3506 Beyza7811 silikte de değil çizgin koyu çıkmış bende ilk idrarla yapmamıştım testimi koyu çıkmıştı çizgi kan ver netleşsin
elifbayraktar07 Melike3506 sizce ilk kan testini nerde yaptırmalıyız bende bugün hamile olduğumu öğrendim testle
elagndgdu Çokta silik değil ben bundan daha silikti öyle öğrendim düşün. Kesin vardır canım hayırlı olsun şimdiden
Melike3506 elifbayraktar07 2 günde aynı yerde aynı saatlerde kan vermek lazım beta takibi yapmak için o yüzden 2 günde bir gidebileceğiniz bir yerde yaptırmanız daha iyi olur
Beyza7811 Özele gittim kan vermeye 1 buçuk saat sonra çıkacakmış doktor ultrasonla baktı kese yok ama çok ufak bir noktaya benzer bir şey gözüküyor dedi yani hamilede olabilirsin olmayadabilirsin dedi inşallah vardır bakalım bekliyorum
Beyza7811 hilalaselll4 Teşekkürler. Adet sancısı gibi sancı geldi ara sıra göğüs dolgunluğu farkettim bide bir gün belim adet olacak gibi ağrımıştı bunun dışında beyaz akıntım oldu