Akrepkadini Ben farkında olmadan 4. Haftada çektirmiştim. Sorun olmadı çok şükür. Eğer yeni bir klinik ve yeni cihazsa sorun olmaz. Yelek korur zaten karnınızı. Yeni cihazların çok çok az yükü. Hamile olup akciğer grafisi çektirmek zorunda kalanlar oluyor. Mecbur ve yapacak bir şey yoksa çektirin mutlaka. Enfeksiyon daha zararlı.