Aysenurkeser Selam kızlar bugün doktora gittik 34. Hafta olması gerekirken bebek 36. Haftayla uyumluymuş boy kısmı hariç hepsi 36 çıktı makat gelişliydi dönmüş baş gelişli olmuş bu durumu yaşayıp doğumu hangi haftada gerleştirdiniz
deletedmom43191 Aysenurkeser valla benim bebekler gebeligin başlarında dönerdi bas gelis ilki 39 dogdu 2 3 40 hafta dogdu 🤣
beyzaarc Aysenurkeser benim bebeğim 3 hafta önde gidiyordu 32. Haftadan itibaren 37de haftasını yakalamıştı hatta sonraki haftalar 1 hafta geriden gelmeye başlamıştı 40 haftada suniyle doğumu başlattık 2 hafta önde veya geride olması problem değil 2den sonrası problem
Aysenurkeser deletedmom43191 suni ile mi doğdular ekstra bir şey yaptınız mı YouTube da ki hareketleri yapmayı başlasam erken olur mu acaba şok olup doktora soramadım
deletedmom43191 Aysenurkeser 1 ve 3 su gelis 2 suni sanci çünkü bebegimin doğmaya niyeti yoktu gelisimi durmuştu 😪😪😪
deletedmom43191 Aysenurkeser ikinci oglum yani gelisimi duran oglumu hala doktora götürüp getiriyorum konuşması yok bazi konularda gelisimi yok 😭😭😭😭
Aysenurkeser deletedmom43191 çok geçmiş olsun Rabbim şifasını verir inşallah Allah yardımcınız olsun 🫶🏼
rabisimm deletedmom43191 benim bebeğimde de şu an gelişim geriliği var ama tamamen durmuş değil. Sizinkisi nasıldı acaba bi anda mı durdu ?
Aysenurkeser beyzaarc anladım bende şimdi 36 hafta mıyım 34 hafta mıyım kafam karıştı 2.700 kilo olmuş 36. Haftalık egzersizlere vs başlasam mı acaba
rabisimm deletedmom43191 çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Bu hayırlı günler hatrına oğlunuz ve diğer tüm şifa bekleyenler şifasını bulur inşallah 🤲💐
Aysenurkeser beyzaarc evet öyleymiş hep tam gidiyordu ama bu gidişimde öyle oldu iki hafta sonra gideceğim yine