Momm2bee Kizlarr selamlarr , Beyaz gurultu cihazi cok cikiyor bu aralar karsima alip deneyeniniz var mı?
arilanki_ Momm2bee gerekli mi kullanılıyor mu bilmiyorum. ben aldım daha kullanmadım ama sosyal medyada gördüğüm kadarıyla tv den ya da telefondan sürekli açıyorlar beyaz gürültü. bende telefonu meşgul etmesin diye aldım
erikarpuz Momm2bee boş bir telefondan açıyordum ilk ay 2. ayda ninni açmaya başladım uyurken bence cihaz almak gereksiz sürekli bebek niye kendini anne karnımda hissetsin ki dış dünyaya adapte olması daha iyi ilk bir ay olabilir belki çok küçük alışma süreci olduğu için
annekiz6141 Momm2bee ben kizimi Hz. Fatıma’nın ninnisiyle uyuttum dinler hemen uyurdu 🥺 gözümde canlandı koskoca mazi şimdi kendi kendine uyuyor uyku geldi anne diyor annesi yesin onu ya 🥰🥰🤪 2. Bebeğimi de öyle uyutucam doğsun hele de 🥰
erikarpuz Momm2bee rica ederim ben geçen bimde bi oyuncak fil gördüm içinde beyaz gürültü ninniler falan var aldım bebeğimin çok hoşuna gitti yanımızdan ayırmıyoruz öyle bişeyler bakabilirsin
annekiz6141 minikcivciv89 hani diyolar ya anne evladı uyurken bile özler diye cidden doğru valla bide ikinci gebelıgım aşırı uygusalim 🥺🥺🥺 Ahh annelik delilik cidden de
Herseydenbiktim Momm2bee Ven telefondan açıp kullanıyorum 20 gunluk olduğundan beri simdi 3 ayligiz geceleri uykuya dalmasina yardımcı oluyor ama cihaz gerekli mi bilemem bi zaman sonra azalıyor zaten önceden 2 3 saat açardım simdi 1 1,5 saat