Merhaba kızlar 13+2 yim suan sanki hic hamile degilmisim gibi enerjim yerinde bazen unutuyorum hamile oldugumu ilk günlere göre bulantilarim hafif duzeyde ama agrim yada yorgunluğum yok normalmi acaba korkuyorum belirtiler ariyorum sürekli belirti oluncada korkuyorum aslinda ne yapacağımı şaşırdım boyle olan varmiydi acabaaaa sanki hamile degilmisim gibi 🤦