Havin49_ 1994ozay ıslak mendili güzel ben kulanıyorum ama bezi için naylon fln diyorlar ben kullanmadım bezini ben bim bezi kulanıyorum
bennanneyim Ben 1-2-3 numaradan memnundum. 4 e geçtim 1 kere bile çişini yapsa hemen koku oluyor ve sürekli taşırıyor. Ama ıslak mendillerden çok memnunum pişik vs yapmadı hiç