kızlar fetal dna yaptırdım erkek çıktı ama fetal fraksiyon 4 çıktığı için güvenemiyorum ve daha önce ikiz bebeklerimi kaybettim cinsiyetlerini bilmiyodum fetal dna da eskisinin kromozomu çıkıyormuş ondan da şüphelendim fetal erkek çıkınca doktorum da zaten bu fotoğrafı görünce direk erkek dedi ama burda bazı arkadaşların fotoğraflarını görüyorum kordon görünütüsüne de benziyor chatcpt de böyle diyince bi şüphelendim bilgisi olan az çok anlayan yorum yapabilir mi :))) 
