Dinolisoo elifbayraktar07 hayırlı olsun öncelik canım. Sağlık ocağında yaptırsan daha iyi olur ama sabah erken saatde gitmek gerekiyor diye biliyorum.
Nilpekan elifbayraktar07 hiç yok doktor birsey yapmıyor zaten kayıt acıyor. Ben en yakin hastane de hangi doktor boş ise ona gittim. Emin olduktan sonra ozel de takibe baslicam Allah nasip ederse
deletedmom43191 Aaayseeert anaaa yeni mi öğrendin gebeligini rabbim saglikli hayirli şekilde kucagina almayı nasip etsin taze anniş 😘😘
deletedmom43191 Aaayseeert yaaa gozun aydın rabbim hayırlısıyla tamamlasın gebeligini saglikla kavus 😍😍😍😘
Melike2535 Aaayseeert canım hayırlı olsun sağlıcakla kucağına al inşallah 🤲 çok mutlu oldum seni merak ediyodum sonucun çok güzel çıkmış benim de 459 çıktı bugün iki gün sonra tekrar vericem inşallah güzel yükselir bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız ❤️
mom28_ Aaayseeert hayırlı olsun çok sevindim hikayenizi çabalarınızı biliyorum sonunda çok şükür güzel haberi aldınız Allahtan ümit kesilmez işte 🌸bizlere dualarını daha cok bekliyoruz artık saglıkla devam eder inşallah saglıkla kucağına alırsın