Arkadaşlar merhaba 27 haftalık hamileyim bu aralar böyle bayılma hissi gibi yaşıyorum iki gogsumun arasında sanki fenalık geliyo böyle nefes alamıyorum gibi oluyo olanda varmı acaba ilkdefa oldu bu arada şuanda bile oluyo biyle birdey geçiren varsa yazabilirmi