Cansuarslan2010 Bugün sağlık odağında gebelik takibim var ve bebeğinin assagida olduğunu söyledi buda erken doğum belirtisini.yaninda bel ağrısı bacak ağrısı da var.basin abiyle birşey gelen varmi.bu arada 29 haftalik hamileyim