Merhaba kızlar, 17 haftalık gebeğim az önce muayene oldum. Mhrsden rapora baktım baş aşağı geliş yazmışlar. Baş aşağı geliş son haftalarda olmuyor muydu? Yoksa bu haftalarda çocuk dönüp durduğu için baş aşağı mı denk geldi muayenede. 2 hafta önce makat geliş demişlerdi. Endişilencek bir durum var mı? Bir de kesin cinsiyet erkek dendi bu haftadan sonra değişme ihtimali olur mu?