Serapdayi Kızlar acil bakınn lütfen doğum yaptım 38+4 iken bebeğim işitmeden geçemedi hemşire bazı çocuklerda amniyotik sıvı kalıyor dedi 29 una gün verdi çok korkuyorum yaşayan var mı bu durumu ??
deletedmom43191 Serapdayi benim 3 cocugumda ikincide geçti bu kotu bisey degil.yenidogan ilk testte geçmez zaten
eminaas Serapdayi bizimde bir kulaktan geçti diğerinden kaldı sizin dediğiniz gibi sıvı kalmış olabilir dedi 2 gün sonra götürdük geçti hemen bize duş aldırmayın denilmişti
buse2507 Serapdayi canım yıkanmadan teste sokunca öyle oluyor illaki kirli olduğu için geçmeyebiliyor bizimki de biri geçmişti biri geçmemişti yıkandıktan sonra götürdük geçti