silabayy Kızlar bebeğim 7 günlük gazını asla çıkartamıyorum sadece kendi yaparsa yapıyor omuzuma alıyorum yüzüstü yatırıyorum bir türlü beceremiyorum ne yapmam lazım
eminaas silabayy süt içer içmez yapın biraz geçince çıkmıyor bide bebeği bacaklarını cenin pozisyonuna getirin öyle sırtını ovun .
Sayoss silabayy emdikten hemen sonra omuzuna yatır öyle sırtına vur bacaklarını yukarı doğru çektir öyle öyle çıkarıyorlar doktorlar az bile olsa gegirmeden yatırmayın diyorlar ben bazen emerken bile gazını çıkarıyorum tekrar emziriyorum
aframoms13 silabayy youtube a yazın i love u masajı diye benim kızım da kolikti 4.aya gelene kdr ne kdr uğraştım. En cok bu masaj rahatlatıyordu onu