Hanımlar Merhaba
10 haftalık gebeyim. 10. Haftaya girer girmez belirtilerim büyük oranda azaldı. Bu süreçten geçen kişilerin bilgilerinden faydalanmak istiyorum. Vücut mu adapte olmaya başladı sizlerde durum nasıl oldu? Ufaktan endişeleniyorum kontrolümede daha var.