Sat 1 Kasım adet gecikmesinden sonra hcg değerim 1200 çıktı alttan muayne de keseyi gördük yolk da var dedi 5+3 tü tam günüyle uyumluydu kese. bu hafta başka hastanede başka doktora gittim normalde 7+3 olmam gerekiyor ama dün muayene de karından yaptığı usg da doktor kese 5+3 ile uyumlu dedi nasıl oluyor bu 2 hafta önce de Vajinal de bu haftayla uyumluydu 10 gün sonra tekrar çağırdı ama içim içimi yiyor böyle birşey başına gelen var mı 🥺