champanne yani şoyle bende kısalma şuana kadar hiç olmadı en son 1 ay önce doktora gitmiştim 37 mm demişti rahim ağzı uzunluğuna
Serklajdan sonra 1 ay kadar progesteron fitil Protestan iğne ve duphaston kullanmiştim 1 ayın sonunda doktorum iğne ve fitili kesti sadece duphastona devam ediyorum 16 ci haftada atıldı dikiş şuan 30 haftaya geldik şukur sorunsuz bir şekilde hala duphastona devam ediyorum ama yakın bir tanidiğima rahim ağzin çok kısa değil diyip sadece progesteron vermişti doktoru 2 hafta içinde rahim ağzı dahada kisalıp erken doğum yapmişti sizinde doktorunuz ısrarla progesteron verip takip edelim derse başka bir doktora daha görünün tedbiri elden bırakmayın lütfen birde rahim ağzı kisaliklarinda benim doktorum beni kontrole 2 haftada bir çağırıyordu