melo298 Dün bir tane yaprak sarması ve turşu kavurması yedımmm ama yandı yemek borum kusarken sanki orada alev vardı birde bakdık ki kan geldi boyle olan varmı doktorumu aradım sindiremedin için gastirit reflüyü tetıkledı dedı
aboutbehis melo298 Bir antiasit baslamaniz lazim yoksa gebelikte cok yavas ilerler duzelmesi ben de oyleydim maalesef :( Hergun kusa kusa kan geliyordu artik.
gunes866_ melo298 benim var mesela ultrason istedi boğazdan o boğazda lanlanma yapıyormus. Bende kustugum dönemde çok zorlanırsam kanda geliyordu. İstersen bi dahiliyeye danıs
gunes866_ melo298 evet tabi ogurmekte tahriş ediyor.bide özellikle yeşillik yedığımde bogazımda o yanma acı hissediliyor. Gerçekten var bişey bogazda.normalde mıdem hassas değil ama gebelikte fazcıa. kanlanma demek istedm. Sen bemce git kan mideden kaynaklı mi yoksa bogazdamı ona göre ilerlersin
melo298 aboutbehis oylemı ka gelıomuydu ya be ılk defa gordum gecıo Korkdum smdı Bısey yoyemıom bende sarma yedım dıe yandı alev cıkıo
aboutbehis melo298 Korkutmak icin soylemedim :( Sizin konforunuz acisindan doktorunuz bir ilac vermeli yani yoksa zehir oluyor gebelik. Cogu yiyecekleri tolere edemiyoruz maalesef ozellikle yagli ve salcali asitli yiyecek icecekler 🥲