Sinemsigibi 32+1 olduk bugün kontrol vardı Nst için bekliyorum şu an kilosu için 1840 dedi iyi mi sizce hanımlar?
Kubra12355 Sinemsigibi ben 34+4 2230 grdi ve normal dedi ama aynı haftada daha kilolular ve daha düşük kilolularda vardı
vanilya_kokusu_ mervevebebek benimde Çarşamba günü gittin senle aynı haftadayiz kilosu 900 gram çıktı benimde
baharbahce27 Kubra12355 ölçümler çok farklı olabiliyor sanırım Ben geçen hafta gittiğimde 34 haftalıktı 2.500 dedi Bu hafta gittim 2.350 dedi anlamadım yani