19+4 haftalık hamileyim. 18.haftada net bir şekilde hareketlerini hissetmeye başladım her gün mutlaka özellikle yatarken hissediyordum. Dünden beri hissetmiyorum. Bütün gece bişeyler yiyip uzandım bekledim ama yok. Karnım sertleşir gibi olur bebek bi yere toplanırdı. Onuda hissetmedim. Normal midir ya yaşayan var mı