PapatiA ErsBegAs ben egzamaya benzettim ama o geçmez takip et bakalm geçip geçmediğini bu sırada sürekli nemlendirici sür
ErsBegAs nilperab sabah öğle akşam yüzüne stelatopia kullanıyorum özel yüz için olanı.. Vücuduna da hipp 😞
ErsBegAs deletedmom43191 aşkım yazdım doktora getir dedi öğleden sonra hemen gidiyorum ay inşallah değildir ilerlemez ya
PapatiA ErsBegAs egzama genelde öpülmeden felan oluyor annem okuyup doğan felan sürüyor Ocak gibi gelenlerden biliyorum onun çözümü kolay korkma
ErsBegAs 0925 okulda bazı öğrencilerim atopikti annesigil başka sabun koyuyordu hep diyordum aman bir sizin çocuğunuz hassas diye abovv benim ki de öyle demek ki 😞😞
0925 ErsBegAs bioderma kullanıyorum kızıma ve yumurta yedirme dedi ama ben yediriyorum şampuan olarakta bioderma ve arada lncia kullanıyorum atopik cilt
ErsBegAs 0925 yenidoğanken mustela kullanıyordum sıkıntı yoktu 😞 hala mustela ama nemlendirici hipp kullanıyorum ondan olabilir mi acaba
3kedili2bebekli ErsBegAs egzama bunlar malesef bizde de var kışın çok oluyor kıyafet bile mahvediyor kızımı bir de çok sıcak suyla yıkamayın tabi ki ılık su tercih edin
0925 ErsBegAs hipp kullanmadım hiç nemlendirici olarak bana doktorumuz bioderma önerdi epey pahalı ama 3 ay gidiyor bir şişesi banyodan banyoya nemlendiriyorum
3kedili2bebekli ErsBegAs bir benimkiler mı sevmiyor ya bu kışta bile onları yikadigim suyla ben yikansam üşürüm iliktan bir tık soğuk seviyorlar ya 😂