Durumumuz iyi değil sadece eşim çalışıyor. Uygun fiyatlı kullanırken de zorlamayacak bebek arabası önerir misiniz? Diğer gönderile baktım önerilen arabalar gerçekten çok pahalı asgari ücretin 2-3 katı olan öneriler bile var. Sadece arabaya o parayı verirsem başka şeylerini alamam bebeğimin.