baharayazz
Kızlar ilk üç ayımda sürekli kusuyordum 16. Haftadan sonra bitti derken son 2 3 haftadır ara ara yine kusmaya başladım 2 gündürde bulantım arttı bugğn tekrar kustum ve afeeersiniz ishalde olmuşum . Çarşamba günü kontrolüm var . Sizce bekliyim mi kontrolü yoksA bi acile mi gideyim . Sorun var Mıdır sizce yoksA normal mi benim gibi son haftalarda ara ara kusan var mı
Scarlett
33+5 bende şurada bekliyim. Enfeksiyon yüzünden hiç geçmedi bulantım hala zofran içiyorum ama 2-3 gündür o bile kesmiyor ilk aylardaki gibi şiddetlendi mahvoldum 😞
Emsear
Her gece kusuyorum nerdeyse bıktım bu mideden yarın kontrolüm var ben bekledim randevunada az kalmış sende bekle istersen başka sorun yoksa tabi
Gebeyimm
6 ay kıstum aralıjsız şimdi 34+4 olduk hala sabahları lavabodayım