Ynckpgn uzaktayım her iki tarafada sadece komşularım gelecek muhtemelen annem burda olur kayınvalidem onları da bebeğe kuran okutup öyle ağırlicam dolu bir tabak olur böreğinden tatlısından kurabiyesinden ,salatasından vs bizim bebek görmeleri baya güzel olur fakat senin yerinde olsam gene buzluğa kek ,tuzlu kurabiye ,tatlı kurabiye ,yanına blr tatlı ya da börek vs yapardım