sizce hangisi
üst
Kemal yiğit değilde yiğit kemal yada kemal aras hayırlı olsun darısı başıma inşallah 😊🌸
nononomolfix teşekkür ederim darısı size olsun :))
üstt
birde Kemal Taha var aklımda eklemeyi unutmuşum :(