Sibel_72 canım aynı sabırsızlık bende de var ama maalesef yurt dışında yaşıyorum Türkiye’den gelirken bu testleri almıştım ama geçen ay çoğunu yok ettim elimde 3 tane kalmıştı birini şimdi yaptım adete yakın yine yaparım muhtemelen onları bitiririm 😂 burada acil gibi ya da sağlık ocağı gibi gidip test yaptıramıyoruz maalesef en kötüsü, adetim gecikirse kliniğe gidip test veririm ancak