superiji Kızlar bugün 40+1 im hala bi doğum belirtisi yok doktorum da 41 e kadar bekleyelim sonra suni sancıyla doğumu başlatalım dedi. Bu arada 2. Gebeliğim suni hiç almamıştım ilkinde korkuyorum acaba nası çok zorlar mı ne yapmam lazım
gmzkml Ben de ilk doğumu 41. haftada yapmıştım fakat bu doktorlar 39 bittikten sonra neden 40’ı 41’i beklerler anlamıyorum al sezaryenle geç yani