nimesayyay Kızlar betam pazartesi 64dü dün yine kan verdim 78e çıkmış çok bi artış yok kimyasal gebeliğe döner mi çok korkuyorum çok stresliyim
Eda42_ nimesayyay iki gün sonra kan verdiğiniz de ki kan sonucu tam net olur inşallah sağlıklı gebelik olur hayırlısı olsun inşallah
Eda42_ nimesayyay Evet biraz kimyasal gibi duruyor ama en doğru sonuç iki gün sonra belli olur iyi artış olur belki de inşallah stres yapmayın güzel düşünün inşallah güzel haberler alırsın