39+1 olduk ne gelen var ne gidennn kaçıncı haftada doğurdunuz kızlarr
gizomiik 38+5 te doğum yapmıştım 🥹
gizomiik 39+2 yolunu gözlüyorum 😃
DiplomaliEvHanimi gelmiyolar bacımm😂