Enim doktorum S3 aydan sonra kan ilacına başlattı ilk ay sadece folik asit kullandım kanım çok düşük olmasına rağmen ilacı bıraktırdi şuanda 12 haftalığım dün başladım magnezyum d vitamini folik asit ve kan ilacı içiyorum bu ay iki ayda OMEGA 3 e baslicaz dedi kademe kademe ilaç veriyor