Sivilce için değil ama günümüz aynı kasık ağrınız oluyor mu acaba arada regl ağrısı tarzında bir ağrı ara ara oluyor bana doktora yeni gittim İlk haftalarda normal demişti 5′te 6′da oluyordu da geçmişti şu an geri geldi. Korkuyorum birazda kusura bakmayın sormak istedim