annem saçını boyatmaya gitmiş kuaföre
bekletmisler saçında boyayı yıkamamislar zamanında
10 15 dk boyunca tepesi kel kalmış kadının resmen sizce ne iyi gelir tekrar hızlı çıkması için ve kuaförler odası birliğine şikayet etse çözüm bulabilir mi ? Aranızda kuaför olan bilgisi olan yazabilir mi?