ecemk94 esra6393 doktorlar öneriyor bende kullanıyorum doktorumun tavsiye ettiğini. Doktorunuzun kontrolü olmadan hiç bir takviyeyi kullanmayın bence
bmk2868 esra6393 15 haftalikken belime kramp giriyor diye doktorum magnezyum içebilirsin dedi markası farklı tabi sizinkini bilmiyorum
mor_menekse1 esra6393 4 aydan beri kullanıyorum 34 Hf olduk çok şükür magnezyum olmasa gece yatamam bacak baldirlarima kramplar bağırtıyor beni baya düşük benimde
esra6393 ecemk94 dün detaylı ultrasona gidince perinatolojiye yazdırdım kendi doktorumun haberi yok kullandığımdan benimde iç bacaklarım ve genital bölgem çok sızlıyor die yazdırdım