kaplanseren çok teşekkür ederim, fakat bana ordaki hemşire arkadaşlar hızlı içmem gerektiğini , içiş saatini gireceğiz dediler , bende nefeslenerek 3-4 yudum da içtim ve içmesi gerçekten çok kolay oldu. Hatta hoşuma bile gitti tadı. Ne olduysa hemen ardından kustum. Doktorum tekrar yaptırmaya gerek olmadığını söyledi , madem miden kaldırmıyor zorlamaya gerek yok dedi, açlık şekerine bakarız dedi. Hayırlısı bu imiş demek 🥹🫂