eminaas Kızlar ,ilk çocuğum ilk defa para alacam bu 5 bin olandan onaylandı sistem de 26 si gözüküyor ben bunu Halkbank’a gidip mi alacam yoksa ATM üzerinden TC ile alınıyor mu aynı gün alınmak zorunda mı
3boysmom eminaas benimde 26sı yatış gözüküyordu bankaya gittim evrak doldurdum benim devamlı yatacağı için kart verdiler ama para yatmamıştı. sizde gidin bir danışın bir kaç gün sonrada yatabiliyo dediler
3boysmom deletedmom43191 devamlı alıyorum ama mesela atmye gittim para yatmıştı. ama mesaj gelmiyo hiç ya