Merhabalar nasıl gidiyor hamileliğiniz🤗genel olarak iyiyiz çok şükür ama 23. Haftada daha netti hareketleri şimdilerde tembelleşti sanki sert hissetmiyorum Ocak 8 de görüş günümüz bakalım çok merak ediyorum🥲sizlerde durumlar nasıl doğum tarihleriniz belli oldu mu?