13-14 te hissetmeye başladım hatta bir doktor tarafından terslendim hissediyorum diyince bagırsak hareketidir o hissetmezsin daha diye 🙂↔️ ama hissediliyor yani bağırsak hareketinden ayırt edilebiliyor sanki kelebek kanatlarını çırpıyor gibi bir his 🥹 şuan 26 yız içerde takla atıyor resmen 😂