Hashasim2020 sezeryana girerken heycandan ve stresten yükseldi
ki bunu bekliyodım mizacım böyle stresli anlarda tansiyonum cok yükselir, ama amelşyathaneye girdigim gibi düştü cünkü bitecek artık dedim hele bebek cıktıktan sonra öyle bir rahatlama geldi ki sonrasında hastanede sürekli baktılar hiç yükselmedi. Sizin de az kalmış sürekli kontrol edin. Benim son haftamda sağ üst mide tarafında agrım baslamıstı buna dikkat etmek lazım bunu söyledigim gibi doktoruma aynı gün ameliyata girdim