kaya_kaya Ben beril ve inciyi çok beğendim hatta eşime de fikir sordum beğenmedi o. Aslında ben kayınvalidem e sürpriz yapıp Hem onun hemde yanına güzel bir isim daha düşünüyorum herhangi bir fikrim yok o yüzden
kaya_kaya busu1 Hamdiye ☺️ Asel Hamdiye düşündüm eşim beğenmedi sanırım sen bilirsin dedi 😅 sanırım eşlerimiz biraz daha eski isimler istiyor benim beğendiklerimi o beğenmiyor ilginç şekilde 🤣
busu1 aybalasmom Ayyy sizi hatırladım ilk hamile kaldığımda düşük riskim vardı çok destek olmuştunuz 😍 siz ne yaptınız doğurdunuz muu😍
aybalasmom busu1 yaa her zaman destek olurum tabi 😍😍. Evet doğurdum 71 günlüğüz bugün🤭. Sen nasılsın nasıl gidiyor, cinsiyeti de öğrenmişiz hadi bakalımmmm
busu1 kaya_kaya Kayınvalidenize çok değer veriyorsunuz belli ki anne kız ilişkisi var aranızda masallah 😍 çoğu adam karışmaz bizim şansımıza işte 🤣 bir de ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde rüyamda eşim kızımızın ismini söyledi o zamanlar kızım olacağı belli değildi tabi de illa rüyada söylediği isim olsun diyor🫠
kartanesi___ kaya_kaya Eşin mi annesinin adını istedi canım🙄yanlış anlama lütfen ama hamdiye ileride zorbalığa uğranacak bir isim ve hiç güzel değil🙈inci ipek bunlar çook güzeel🫶🏻
busu1 aybalasmom Oy masallahh koklayın yerime Allah bağışlasın🤍 çok şükür iyiyim suan riskler geçti Allahın izniyle detaylı var önümde onu da sağlıkla atlatırım inşallah 🙏🏻
Btl0101 busu1 4 yaşında kızım var İsmi inci 🌸 şimdi 1 kızım daha olucak inşllah 35 haftadayım hala karar veremedik ipek de çok hoşuma gidiyor 🥰🌸
aybalasmom busu1 amin teşekkür ederim. Sen de sağlıkla kucağına alırsın inşallah🙏. Yaa çok heyecanlı beklemesi, sağlıkla ilerler bi sorun yaşamazsın 🙏❤️