Kizlar Regaip kandiliniz mubarek olsun önce. Bugün 26+6 haftalık hamileyim bebeğim hareket ediyor ama az ediyor eskisi kadar değil. Dün biraz ağir kaldirmiştim ve akşam tuhaf bir sancı attı karnıma. Midemde mı bagirsaklarimda mi ne bilmiyorum rahatsız eden bir his oldu . Karnimda bana göre hep aşağıda randevum daha 2 ocakta afedersiniz böyle ishal gibiyim bu haftalarda birşey mi dokundu normal mi degil mj bilemiyorum fikriniz var mı?