Eren1 canım başını çok oynatırsan baş ağrısı ve kalıcı boyun ağrısı olabılıyormuş bazı kişilerde.Belkı dozu ayarlıyamamısşardır anestezi yapan kişi çok önemli bence .Yaptığı yerin doğruluğu ,işinin ehli olması,tecrübeli olması bazılarını duyuyorum kalıcı bel agrısı ,bacak agrısı yasayanları.Şükür bende olmadı inş ikincidede olmaz