Melike_mlke canım bu konuyu çok araştırdım doğumumdan önce.Eşimin teyzesi anestezi uzmanı ekstra onlada konuştum.Normal doğum yapacaksan epidursl mantıklı etkisi uzun sürüor.Ama sezeryan için spinal daha iyi kısa surede bıtıo zaten ameliyat.Bana söyle denildi epidural uzmanı iyi yapamazsa kalıcı bel ağrısı ,kanama alanı,enfeksiyon riski vs artıyormuş.Epidural için doktor sezeryanı benım kendı eşim olsa ona bıle epidural yapmam dedi yan etkisi olabileceği için.Aradaki fark epiduralde katarer takılı oluo dogumdan sonra agrın oldukca duğmeye basıosun agrı kesici verıo.ama tabi bnce oda otururken falan rahatsız edebılır insanı.Spinaldede serumla agrı kesici verıolar o da agrıyı azaltıo bayaı doğum sonrası.Ben spinal oldum hıcbır sekilde boyun agrım ,başağrım,bel ağrım vs olmadı.önemli olan amelıyat esnasında kafanı fazla oynatmamaya çalış birde.Genel anestezi hakkında bilgim yok.Ama bence gerekte yok zaten 15 dk içinde doğuyor bebek.İlk ağlamasına şahit olmak,teninde hissetmek mükemmel bir duygu çünkü