helin_a ben letu kullandım daha önceden ilkinde güzel etki etti ama sonraki kullanımlarda kist yaptı. Duphaston kullandığımda ilk benim de böyle ağrılarım oldu ama devamı gelmedi. Vücut ilaca alışırken olabiliyo böyle şeyler ama isterseniz doktorunuza söyleyin bu durumu bi